Lid worden?

Bezoek je onze gemeente al een tijdje en voel je je bij ons thuis? Dan nodigen we je uit om lid te worden.

De Christengemeente kent een persoonlijk lidmaatschap. Als je lid wilt worden, vragen we je om de introductiekring te volgen. Op deze manier maak je kennis met het gedachtegoed van de Christengemeente en hoe de gemeente georganiseerd is. Het is dus een ideale manier om vertrouwd te raken met de gemeente.

Tijd en plaats

Regelmatig start een nieuwe introductiekring. Deze kring is bedoeld voor gasten die al een tijdje de gemeente bezoeken en er over nadenken om lid te worden van de Christengemeente. Op deze kringavonden, telkens om de twee weken, krijg je meer zicht op hoe de gemeente denkt en werkt en kun je al je vragen stellen.

Aanmelden

Je kunt je aanmelden voor de introductiekring door middel van het invullen van dit formulier.

Wil je (eerst nog) meer weten over de introductiekring? Mail dan naar introductiekring@christengemeente.nl.